Welkom

Welkom op deze web-log.

Op deze blog kun je (belangrijk) Koninklijk nieuws vinden.  Je kunt hier nog veel meer vinden, dus ga snel op ontdekkingsreis.

Gr. Josette

Dit bericht werd geplaatst in Deze weblog, Welkomsbericht en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Welkom

  1. Jenny zegt:

    Hoi Josette,
    Het ziet er keurig netjes uit allemaal! En wat goed dat je zoveel bij houdt over de gekroonde hoofden!! Succes verder! Ik vind wordpress heel fijn om op te reageren!
    Groetjes van Jenny

  2. Dank je Jenny.

    Ik ben momenteel aan het bekijken of WordPress een betere optie is dan weblog.nl.
    Momenteel neig ik naar ja.

    Groetjes Josette

  3. Anja zegt:

    Ik heb me georienteerd op wordpress en ben wel tot de conclusie gekomen, dat het erg prettig werken is; dus als je wilt stoppen met weblog, mijn zegen heb je.
    Groetjes anja

Geef een reactie

